۲/۰۱/۱۳۸۹

آقاي غلام علي حداد عادل ايران فارس نيست. !!


اما چرا به زبان فارسی عشق میورزم؟پاسخ من این است كه زبان فارسی نه فقط مرا به فارسی زبانان جهان وایرانیان معاصر وهموطنانم پیوند میدهد وموجب همدلی وهم زبانی من با انان میشود كه مرا با گذشته ها نیز همراه و هم نوا وهم اوا می سازد



زبان فارسی موسیقی دلنوازی است كه یك عمر در گوش نم خوانده شده دلم را به وجد اورده است این زبان به چشم انداز سرزمین من وسعت میدهد ومرا از مرزهای امروز فراتر میبرد وبا مردمان چین وهند وپاكستان وتاجیكستان وافغانستان یگانه میسازد


احساس میكنم هر جا فارسی زبانی بوده وهست همان جا وطن من است , بلكه خانه من است


با زبان فارسی ایرانی میشوم وایرانی میمانم هر چه این زبان را بیشتر میخوانم ایرانی تر می شوم .
A0426835.jpg
متن بالادر كتاب ادبیات فارسی سال اول راهنمایی نوشته شده است

دراین متن علاوه بر افغانستان و تاجیكستان مردمان هند وپاكستان وحتی چین هم فارسی پنداشته شده اند گویا این نژ‍اد پرست ها میخواهند همه كشورها را به زبان فارسی الوده كنند البته شاید منظور این افراد از زبان فارسی در چین همان تركستان وایغورستان چین است چون این افراد همواره عادت دارند هر جا كه نامی از تورك وزبان توركی می اید سریعا پای تمدن نداشته خود را پیش كشیده ووانجا را به نام خود سند میزنند .

اما نكته دیگری كه در اینجا به چشم میخورد این جمله است (با زبان فارسی ایرانی میشوم وایرانی میمانم هر چه این زبان را بیشتر میخوانم ایرانی تر می شوم .)كه كلكسیون نژ‍اد پرستی انها را كامل كرده است واشكارا فارسها را ایرانیتر خوانده است وگفته هركسی بخواهد ایرانی شود باید زبان مادری خود را فراموش كرده وبه زبان فارسی تكلم كند .وكسانی كه به این زبان تكلم نكنند از حقوق كامل یك ایرانی بهره مند نیستند .

بله اینگونه مغز وروح دانش اموزان معصوم ما را تسخیر كرده ومیخواهند افكار پلید خود را به زور بر انها تحمیل كنند .

البته مولف متن بالا كسی نیست جز علامعلی حداد عادل!!! كسی كه تورك ستیزی وفارس پرستی اش در سراسر سخنان واندیشه ها وحتی چهره اش موج میزند .

هیچ نظری موجود نیست: