۷/۰۲/۱۳۸۹

ببینید این پان ایرانیستهای احمق واسه ما چه خوابهایی دیدند!


مرحله نخست حرکت ضد آزربایجان  
1- نخست عدم بروز هر گونه واکنشی عملیاتی از طرف مردم، دولت و تمامی ارکانها و نهاد های اجتماعی تا آلودگی های پانترکیستی به نهایت خود میل کند و فضا چنان آلوده گردد که تبریز به عنوان یک منطقه آماده تجزیه نمایانگر گردد. فضا باید چنان آلوده گردد که عنقریب، تبریز نماینده ی تجزیه ایران معرفی گردد. تبریز باید در هنگامه ی ترکتازی غیر قابل مهار نشان داده شود و در این راه نیازی به اقدامی ویژه نیست چرا که پانترکیستها خود ترمز بریده اند و در صورت هرگونه عدم مقابله، آنان به سوی تجزیه، عزم را جزم کرده اند، فلذا باید آنها را در این مسیر آزاد گذاشت تا آنها خود را از مرحله بلوغ و خفتگی، به شکفتگی برسانند. باید گذاشت این مرحله وارد به مرحله پختگی کامل گردد. در این مسیر، تمامی نیروهای پانترکیست نیز شناسایی می گردند. میوه پانترکیستی در مرحله خامی قابل تلاشی نیست. مطالعه تاریخ پانترکیستها نشان داده آنها قبل از مرحله ی استحکام سیاسی قابل نابودی نیستند و به صورت لایه ای و قوی به حیات خود ادامه می دهند. بنابراین هر حرکت آنتاگونیستی و قهرآمیز در مقابل پانترکیسم و پان آذریسم، به مثابه عملی افراطی و ناکارآمد و واخواست شده تلقی می گردد. اساسا با حرکتهای هولناک و واگرایانه ی نژادی که از جنبش قومی اندک شمار و بازیگران محدود شکل گرفته شده باشد و خود را به گستردگی شهری مانند تبریز سرایت داده باشد، نمی توان به صورت قهرآمیز و یکباره به موفقیت رسید. پس، گذر از دوران "خودخوری" نیازی اساسی و فوق العاده ضروری است. حرکت قومی نژادی پانترکیسم به لحاظ ماهیت مسری و سرایت کننده ی خویش در ادامه ی حرکتش لاجرم به مرحله ی خود خوری و خودسوزی خواهد رسید. این مرحله خودبخود، پس از تکثیر یکباره و ناگهانی و لگاریتمی به اجبار اتفاق می افتد.
بنابراین باید "بی عملی" کرد و به دقت انها را نظاره کرد تا آنها خودبخود به مرحله Endogenous یا خودخوری پای گذارند. شواهد سالهای اخیر و بویژه پس از سال 1385 و اکنون پس از ورود تیم تراکتورسازی به لیگ برتر نشان می دهد، آنها از مرحله خفته به رشد لگاریتمی سریع رسیده اند و در ماه های و حداکثر یکی دوسال آینده، به رشد ثابت و بدون یارگیری پای می گذارند. به دیگر سخن پس از مرحل رشد بطئی و سریع اولیه، مدتی نمی توانند از نظر شمارگان و جمعیتی افزایش یابند، این نیز پیش بینی دقیقی است که به وقوع خواهد پیوست. آنها نیاز به حرکتی توده ای خیابانی و عملیاتی دارند، پس در حرکت و جنبش واگرایانه ی گریز از مرکزی که دارند، مطابق مدل های اجتماعی به فواصل مختلف از مرکز فاصله می گیرند و سپس بلافاصله مرحله خودسوزی آغاز می گردد. چرا که جامعه آذری یک محیط یکدست و پازل گونه نیست که بتوانند همه را در مسیر مورد نظرشان یک سو کنند، بنابراین به ناگهان، افراطی ترین روش های پانترکی غیر عملی نیز جلوه می کند و فضای فاشیستی تبریز ملایم ها را و تندروها را دو قطبی و چند قطبی می کند. اینجاست که دیگر می توان منتظر ماند، سراشیب تلاشی و خودسوزی تبریز آغاز شده، و ریزش نیروها نیز شروع گردد. به طور خلاصه، شکفتگی و رشد سریع و ثابت و سپس فروپاشی، مدل حرکت پانترکیسم در ایران است، که باید به صورت کنترل شده مهندسی و هدفمند گردد. باید گذاشت آنها بتازند و ترکتازی و ویرانگری کنند و فضا را چنان در دست گیرند که در آن حتا نتوان نفس کشید! این غنیمتی است گرانبها و ارزشمند که باید از آن استقبال ویژه کرد. پس از این مرحله، گام های عملیاتی افراطی و تند به شرح زیر، بسهولت قابل دستیابی است که راه حلی هایی ویراگرانه و ریشه کنانه ای می باشد، که ایران را برای همیشه از خطر پانترکیسم رهایی می بخشد.
 

مرحله دوم "چه باید های ضروری" پس از طی شدن گام نخست شرح داده شده در پیام های پیشین:
2-کار فرهنگی بزرگ و بسیار گسترده، در جهت تقویت هویت ملی در تبریز.
3-تعبید و سرکوب سرشاخه های پانترکیست در تبریز و کل آذربایجان.
4-محدود کردن بودجه های این شهر و سرازیر کردن این بودجه های مستقیما به شهرهای تابعه تبریز. (و یادآوری این نکته که پانترکیستها سبب این شرایط هستند)
5-سقوط عمدی و آشکار تیم های تبریزی و حتا انحلال آنها. (و یادآوری این نکته که پانترکیستها سبب این شرایط هستند)
6-میدان دادن به کردها، تالشیان و ارامنه میهن پرست در تبریز. (و یادآوری این نکته که پانترکیستها سبب این شرایط هستند)
7-ایجاد یک منطقه حائل بین تبریز و شمال آذربایجان با اسکان لرها و بختیاریها و کردهای میهن پرست. (و یادآوری این نکته که پانترکیستها سبب این شرایط هستند)
8-محروم کردن تبریزیان از ارکان پیشین و سپردن ارکان شهر بدست افراد میهن پرست ترک زبان. (و یادآوری این نکته که پانترکیستها سبب این شرایط هستند)

9-مخروبه کردن بنیادهای شهری و محروم ساختن تمامی افراد مدافع پانترکیسم از امکانات پیشین. (و یادآوری این نکته که پانترکیستها سبب این شرایط هستند)

10-ممنوع ساختن هرگونه فعالیت ترک گرایانه در تمامی رسانه به آشکارا، به قصد نشان دان چنگ و دندان به مردم وطن فروش و طرفدار بیگانه. (و یادآوری این نکته که پانترکیستها سبب این شرایط هستند)

هیچ نظری موجود نیست: